ביהמ"ש יחליט על פתיחת דיוני הראיות לאחר החלטה על אישורי היועמ"ש

    ישראל רובין No Comments on ביהמ"ש יחליט על פתיחת דיוני הראיות לאחר החלטה על אישורי היועמ"ש

    ביהמ"ש החליט כי המאשימה תעביר להגנה את תיק המוצגים שיוצגו לעד המפתח בתיק 4000, אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר שהרוויח 12 מיליון ש"ח מעסקת מכירת יד 2 הנחשבת לעסקת שוחד

    The trial against Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at the District Court in Jerusalem. PM Netanyahu is on trial on criminal allegations of bribery, fraud and breach of trust. February 08, 2021. Photo by Reuven Kastro/POOL ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - REUVEN KASTRO/POOL*** *** Local Caption *** ???? ??? ???? ????? ???? ??????
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלטה מהירה מאוד: ביהמ"ש המחוזי בירושלים החליט כפי שדרשו צוותי ההגנה כי בתוך שבעה ימים תגיש המאשימה לסנגורים תיק מוצגים הכולל את המוצגים שבכוונתה להציג לעד התביעה הראשון אילן ישועה במהלך עדותו.

    נציין, כי אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר ועד המפתח בתיק 4000, שילשל לכיסו 12מיליון ש"ח בעסקת מכירה יד 2 שמוצגת ע"י הפרקליטות כעסקת שוחד, לאור האישור המחייב של שר התקשורת לחתום פורמאלית על העיסקה. ישועה באופן חריג לא הוגדר כעד מדינה. בהגנה אומרים כי העסקה אושרה ע"י הדרג המקצועי של המשרד ולמשרד התקשורת לא היה כל צד בהליך העסקה.

    לגבי יתר העדים שיעידו בפתח שלב ההוכחות, תגיש המאשימה את תיק המוצגים עד ליום 31.3.

    בתוך שבעה ימים תודיע המאשימה לסנגורים מי החוקרים שיעידו במסגרת הקבוצה הראשונה של העדים. בנוסף, בתוך 7 ימים יקבע דיון בנוגע לקבילות חלק מהראיות בתיאום עם הצדדים.

    בית המשפט יכריע בעניין מועד תחילת דיוני הראיות לאחר שתינתן החלטה בנוגע לאישורי היועמ"ש לפתיחה בחקירות. כזכור במהלך המשפט הודתה התובעת הראשית שאין אישור ברור לפתיחה בחקירה בתיק 4000 מהיועמ"ש. צוות ההגנה של ראש הממשלה ואלוביץ' ביקשו לדחות את דיוני הריאיות עד לאחר לימוד כל תיקי ההוכחות של התביעה.



    0 תגובות